Jak zamawiać

Zasady składania zamówienia

Sklep prowadzi produkcję i sprzedaż mebli. Sklep oferuje wykonanie mebli na indywidualne zamówienie. W zakładce „dostępne od ręki” znajdują się gotowe meble, które są fizycznie wystawione w salonie sprzedażowym. Meble dostępne od ręki są nowe, posiadają pełną 24 miesięczną gwarancję.

W celu złożenia Zamówienia należy:

 

  1. Zarejestrować się na stronie Sklepu lub dokonać zamówienia bezpośrednio z koszyka bez rejestracji oraz zaakceptować regulamin Sklepu.
  2. Po kliknięciu zamawiam klient dokonuje wyboru metody płatności. Jeżeli wybierze opcję „zaliczka 10%” otrzyma wiadomość z danymi do wykonania przelewu zaliczki w wysokości 10%.
  3. Umowa na wykonanie mebla zaczyna być wiążąca w dniu zaksięgowania zaliczki lub pełnej kwoty zamówienia. Termin realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty (zaliczki lub całej kwoty zamówienia) na koncie Sprzedawcy.
  4. Aby zamówienie trafiło do realizacji Klient winien wpłacić całą kwotę zamówienia lub zaliczkę w wysokości 10% wartości zamówionych mebli. Nr rachunku bankowego udostępniony zostanie w wiadomości e-mail jako potwierdzenie dokonanego zakupu.
  5. W razie wyboru zaliczki 10% – reszta zapłaty nastąpi przed dostawą przelewem (poinformacji z logistyki) lub gotówką przy odbiorze mebli. Dane do przelewu: P.H.P.U. COMFORT DIVANI Katarzyna Cembolista ul. Strzelnica 24; 46-380 Dobrodzień, numer rachunku bankowego: 29 1050 1171 1000 0092 1479 3508
  6. Każdy sprzedawany przez przedmiot (poza meblami dostępnymi od ręki) wykonywany jest na zamówienie klienta, dlatego po każdym zakupie konsultant firmy kontaktuje się z Kupującym w celu doprecyzowania informacji związanych z zamówieniem (np. rodzaj wykończenia blatu, kształt krawędzi i rodzaju odbioru mebli itp.). Gdy klient wybierze opcję dostawy transportem Sprzedawcy – kilka dni przed planowaną datą przywozu kontaktuje się z Klientem dział logistyczny w celu umówienia dokładnego terminu dostawy. Koszt dostawy obejmuje zabezpieczenie i dostarczenie mebli transportem Sprzedawcy pod wskazany adres, natomiast rozładunek oraz wniesienie mebli leży po stronie Klienta.